18 Haziran 2009 Perşembe

kaplan ve çilek ya da RobbyKallePaul

Bir hikayemsi daha buldum aynı defterde. Ne hikmetse gene aynı filmden: RobbyKallePaul (1989, yönetmen Dani Levy) . Bu hikayemsimizi filmin sonunda Malu (Maria Schrader) anlatır. Niyeyse ben de buraya aktarmaya devam ediyorum ya, dur bakalım...


Adamın biri insanları yemekten hoşlanan bir kaplandan kaçmaktadır. Adam kaçar, kaçar, kaçar, bir uçurumun kenarına gelir. Kaplan arkasındadır. Uçurumun az aşağısında bir dal görür. Ona tutunarak aşağı sarkar. Bu arada dal çatlamaya başlar. Yukarıda kaplan, aşağıda uçurum, ölüm kaçınılmazdır. Adam o anda dalın ucunda bir çilek görür. Çileği koparır, ağzına atar ve şöyle der:

"Ne kadar güzel bir çilek!"

2 yorum:

  1. Seyirci de şaşkınlıkla şöyle der: Müthiş! :) Yani dese iyi olurdu...

    YanıtlaSil
  2. Bir kısmı dedi. Yani en azından ben demiştim... :)

    YanıtlaSil